Borrelshirtverkoop

Georganiseerd doorBorrelCie
Datumdonderdag 22 oktober 2020 tot vrijdag 24 september 2021

Hey trouwe borrelexperts én toekomstige borrelaars!!

Nadat jullie een beetje zijn bijgekomen van de Introweek of van een hopelijk heerlijke vakantie komt de BorrelCie met goed nieuws: binnenkort gaat de verkoop van de borrelshirts weer van start!!

Ieder jaar organiseren wij 4 le-gen-darische Borreltochten naar verschillende steden, en aangezien we deze vorig jaar moesten missen, hebben we er dit jaar extra veel zin in! Om mee te mogen met de eerstvolgende Borreltocht MOET je zo’n prachtig rood borrelshirt hebben. Wie wil er nou niet aan het einde van zijn bachelor alle steden hebben aangekruist?? Je kan het shirt scoren vanaf 20 september voor maar €9,50 als je VIB-lid bent door het formulier in te vullen op de site. Voor niet VIB-leden is het shirt €12,50. Ben je geen VIB-lid, maar wil je wel dit te gekke shirt, mail dan even naar vib.fgb@vu.nl en dan sturen wij het formulier naar je op. Van deze goed bestede eurootjes ga je je hele bachelor plezier hebben, dus snel naar de VIB-website!

Voor iedereen die vorig jaar al zijn of haar shirt heeft besteld, onwijs bedankt voor jullie enthousiasme, wij zorgen natuurlijk dat jullie je shirt krijgen! De bestelling wordt in 1x gedaan. Meer informatie over het ophalen van de shirts volgt nog.

Nog even alles op een rijtje:
WAT: Borrelshirtverkoop
WANNEER: 20 september
WAAR: online via de VIB-website
PRIJS: €9,50 voor VIB-leden en €12,50 voor niet VIB-leden

Wij hebben ontzettend veel zin in deze avonden vol chaos en escalatie, hopelijk jullie ook!

Rode lebbers,
De BorrelCie